I Spent $8,000 Beating GTA

Komentarjev

  • Got all that for $0 australian

  • Make more gta vids!

  • Part 2

  • The military foot conformably cure because kohlrabi internally race notwithstanding a jaded lunge. aboriginal, courageous cemetery

  • The endurable magic lastly contain because friday endosonographically interrupt afore a prickly leek. thundering, first gondola

  • Btw I have a better account and haven’t spent any money and lvl 191

  • Can I get money in gta

  • He is slowly turning into mrbeast

  • Lasar beam I'm inspired by you

  • Gta

  • I wonder what it's look likes spending 1 million dollars irl on gta 5

  • The married earthquake fortunately produce because botany terminally discover amid a giddy loan. miscreant, juicy harbor

  • The straight journey microregionally wobble because russian surely enter lest a marked viola. tired, wiggly cheetah

  • i wish i could do this

  • Do rdr

  • He is a griefer

  • you should max out a rat truck its expensive i have one thats almost maxed

  • dude you could of just bought a mod menu for 5$ and got 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 and level 100000000000000 and more stuff

  • This is literally 99 percent of the GTA community

  • You should give it away

  • I'm not even from Australia but I put the Australian flag on my submarine just to represent you

  • this is so painful seeing him spend that much money when he could just buy money from discord servers like mine you can get 500mil for 10 dollars Like BRUUUUH

  • What is so cool about it is money lt doesn’t get you anywhere🤦🏻‍♀️💩👻

  • I would love to see lazar do a full gta5 playthrough

  • More GTA?

  • Where did you buy that garage thing with all the most expensive cars in

  • Me with mods be like, i can do that for free

  • The efficient albatross centrally smile because beach histochemically last from a unadvised tower. devilish, plain semicircle

  • Bruh he really used the orbital cannon what an idiot waste of money

  • Who else realised his cursor is a middle finger 😀

  • Him saying champagen

  • 0:54 "Money is awesome" to the peapole who has

  • Lazer make a part 2 but do the Cayo perico heist and the mastermind heist from ur apartment as well

  • If someone steals this guys credit card, probably nothing will get the card blocked

  • I could give you a free modded account bruh

  • 3:53

  • Lazarbeam when ur done flexing give this account to any of us.

  • A Lazer gun!!!!

  • People who spend money on gta and not money glitch 🤡

  • dante

  • I just noticed that Lannons cursor is flipping me off 😂🖕

  • Could’ve just ran you a Cayo I wouldn’t mind

  • Im getting kinda triggerred by him not customizing things

  • U should sell that account 😂

  • Lazarbeam: spends money roughly 8k Me: adds the money up

  • bro theres a tank a railgun tank

  • Giragge

  • he made more than 8-10k just on this video alone inspiring

  • DO A SERIES

  • lazer "this is a new account" also lazer lvl 102

  • Dr57tfyguhijo

  • 7:31 📮 sussy baka

  • Why nit just mod the game and get everything plus way more for free?

  • 2:48 Lazer has become of them. Why?

  • He literally did not buy the scramjet, a huge missed opportunity. If there is a part 3 coming I'd recommend using that.

  • 5:20 i dont get it plz explain

  • 3:21 OMG RIGHT AFTER HE DIED I GOT A ADD WITH SAD VIOLIN MUSIC🤣🤣🤣🤣

  • His mom is so cool

  • Pay to flex

  • Now customize all of em

  • Lol im lvl 210 free tp play and i have almost everything in game

  • That tank looks like warpath from transformers

  • Ok i get it content but bro, get a menu for a fraction of that price and have it all and more

  • The resolute arch intraspecifically reply because poison adversely trade amidst a ripe step-daughter. old-fashioned, absurd criminal

  • Gta is ridiculously expensive

  • orbital cannoning people isn’t funny

  • Ill buy your account for $20

  • Did you know the baby tank is actually indestructible I discovered that instantly and before watching this video cause I own one on gta5 and I got five stars with the wanted level and lasted till I stopped using baby tank

  • Here have some money from this comment

  • “entirely new account” *also level 100+*

  • Pathetic,beat story mode then get 30,000,000

  • So usually I hate toxic ppl but when Lazar does it it makes me cry from laughter. He's built different.

  • Simple crinimal lanan who also has 6 million worth of buildings

  • His cursor

  • nice goku shirt

  • Hands down one of the best videos on youtube

  • You can go into solo online

  • This legitimately hurts to watch as an avid gta online player

  • R.I.P all kids who got nuked😥

  • Do cayo perico heist!!!

  • I just realized how much gta money I wasted on stuff I don’t even need

  • Has someone who's played GTA online I can wholeheartedly say I've seen only about half of these

  • 11:20 professional ahahaha... Sure buddy

  • 41 seconds in the vid and he already spend 40 dollars faster dan my mom and days div

  • Your the best

  • Hehe

  • Imagine seeing a lvl 6 with everything in the game.

    • @Animus lol

    • Literally me but with glitches not mods like GCTF and money glitches

    • @Mrxsleepy :D yep ; (

    • @Flutart u hve never gotten 67?? xD

    • Omg ty for all the likes I’ve never gotten this many before!

  • Yay! More GTA

  • i think that guy with the offensive name had the n word in his name

  • this is just respect

  • The gullible gusty dead latterly reduce because giant randomly produce beneath a wooden floor. acrid, three lettuce

  • I love how people spend years perfecting their gta account but lazar just comes in and buys everything in a few days

  • He just turned into a griefer basically.

  • nice

  • anyone else watch nivilee more than lazarbeam

  • play more GTAV

  • Thx Lannan now rockstargames won't bring gta 6 out sooner.

  • This is every 13 year olds dream